HTML

Körösszegapáti blog

Körösszegapáti hivatalos blogja

Utolsó kommentek

  • verda1977: Nem tudom ki lehet az a galád Apáti lakos aki macskákat szándékosan lemérgez,hiszen napokban Tarso... (2013.07.25. 22:29) Az év utolsó napjai
  • verda1977: Valaki szándékosan mérgezi le macskákat nekünk is előfordult halott,héten valamelyik nap szándékos... (2013.07.25. 22:27) Az Egészségterv Pályázatról
  • verda1977: Hát igen,Körösszegapátiba attól boldogok legtöbb ember hogy jót és szeretettel áskálódhat és élvez... (2013.07.25. 13:49) Az év utolsó napjai
  • Madridista84: Emberek, Én szemé lyszerint azt látom, mivel van szerencsém néha visszamennem a faluba a rokonságo... (2010.10.12. 16:17) Az év utolsó napjai
  • igaság mondo juhász: Ebben a redves faluban egy baj van hogy mindenki mással foglalkozik miközben szerintem mindenkinek... (2010.02.24. 17:20) Év eleji önkormányzati munka
  • Utolsó 20

Címkék

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Mi történt a 2 hónap alatt ?

2007.10.15. 11:41 tarsoly_attila

Elnézést kérek, hogy 2 hónapja nem tájékoztattam a falu lakóit az éppen aktuális történésekről, de az Apáti Archívum legújabb számából megtudhatják, hogy milyen események szervezése és előkészítése foglalta le az időmet. Ezek közül kiemelkedő volt az első IV. (Kun) László Fesztivál, ami szerintem és sokak véleménye szerint, igen színvonalasra sikerült. Ilyen még a településen nem volt. A fesztiválról készült fényképeket a honlapon lehet megtekinteni a videó felvételt pedig  DVD-n meg is lehet rendelni. Itt szeretném megköszönni mindenkinek a munkáját, akik nélkül a fesztivál nem jött volna létre. KÖSZÖNÖM!
Rengeteg visszajelzés érkezett a szomszéd települések lakóitól is, hogy az egész környék felfigyelt erre a nem mindennapi eseményre és szívesen vennék, ha jövőre is lenne rá lehetőség, hogy ilyen jól szórakozzanak.  
A Körösszegapáti SE Csapatának a bajnokság fordulójában ezen a hétvégén szünet volt. Ezt az alkalmat kihasználva szombat délután „ bulimeccset ” vívtak a játékosok, a szurkolók ellen. Mindenki jól érezte magát, jót mozgott, s utána jól esett a bográcsban főtt töltött káposzta. Meg szeretném köszönni mindazon sportszerető embereknek, akik támogatják a focicsapatot, és lehetővé teszik, hogy minden hazai mérkőzés után egy közös vacsorát tudjunk együtt elfogyasztani. KÖSZÖNÖM! Következő mérkőzésünk október 21-én itt Körösszegapátiban lesz 13:30-tól. Mindenkit sok-sok szeretettel várok!!! 
Október 6-án ünnepelte a 200. évfordulóját a Román Ortodox templom, ahol személyesen megismerkedtem Ireny Comaroschi Románia Nagykövetasszonyával. Akivel érdekes és hasznos tárgyalást folytattam.
Legnagyobb sajnálatomra elhunyt Körösszegapáti legidősebb polgára, Maroska Mihály bácsi . A közelmúltban ünnepelte 101. születésnapját – Mihály napján - amely ünnepségen én is részt vettem. Várom az észrevételeket illetve a hozzászólásokat a lakosságtól, hogy együtt alakítsuk a település jövőjét. Egy hónap múlva újra jelentkezem.

57 komment

Címkék: faluról

A bejegyzés trackback címe:

https://korosszegapati.blog.hu/api/trackback/id/tr27196668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonym 2007.10.15. 19:39:08

Gratulálok a Polgármesternek és csapatának ahhoz, hogy színvonlas és tartalmas programokat szerveztek az első Kun fesztiválon.
Végre sikerült valkinek elérni azt , hogy kis falunkról a messzi távolból is hajanak.
Remélem , hogy jövőre is sikerül meg rendezni ezt az eseményt.
Végre sikerült a kis falu embereit kizökkenteni a mindennapok problémái alól.

Ugyanis abban az időben amikor még a "régi rendszer" emberei voltak hatalmon semmi de semmi olyan dolog nem történt a 28 év alatt amely szóra érdemes volna.Pedig abban az időben biztosan több pénz lehetett volna rá !!!!!!!!

Most pedig ezek az emberek próbálják meggátolni ,hogy előrébb lépjen a kis falunk a fejlődés útján.Az "elvtársak" jobb lenne , ha kicsit gondolkodnának azon mi a helyes dolog és segíteni a Polgármester úr munkáját.
Azon is el kellene gondolkodni , hogy a falunkat valaki képviseli akkor ne a "nagy kapun hanem a kis kapun " jöjjön be ha nyitva van.Tudni kellene viselkedni tisztelt " elvtársak ".

Van egy idézetem :

" A kommunistától még nehéz lesz megszabadulni, mert senki sem olyan veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője,aki már nem az eszmét védi,hanem a zsákmányt"

Mindent bele sok sikert a Polgármesternek és csapatának ! MINDENT BELE !!!

Kiss Mihály 2007.11.07. 09:06:19

Anonim, fedd fel a kiléted, ne névtelenül irj!

Anonym 2007.11.07. 19:54:14

Nem az a fontos , hogy én ki vagyok. De úgy látom nem igazán tetszik amit írtam az \" elvtársakrol.\" Nem velem kellene foglalkozni hanem azzal,hogy a faluban végre van valami élet.

Más kommented nincs csak az érdekel én ki vagyok ? Elég szegényes !

Nagy Dóra 2007.11.08. 14:38:48

Anonym, én is egyet értek a Kiss Mihály Úrral! (Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok egyik pártnak sem a tagja vagy szimpatizánsa...)
Szerintem a Kiss Úr írásában nincs szó arról, hogy ne tetszene neki valami az Ön (Anonym) hozzászólásából.
Illetve annyit fűznék még hozzá, hogy nem ártana belenézni a helyesírási szótárba!

Dóra 2007.11.08. 14:55:58

Nekem is van egy idézetem:

\"Az élet túlságosan rövid ahhoz, hogy huzamosabb időn át haragudjunk az emberekre, és mindent elraktározzunk, ami fáj.\"
Bronte, Charlotte

Anonym 2007.11.08. 19:25:00

Tisztelt Blog olvasók !

Nyugodtan lehet arról is írni ami a faluba történik !

Dóra 2007.11.08. 20:06:07

Igen írhatunk a faluról is.
Mi a vélemény a focicsapatról?

Anonym 2007.11.08. 20:12:32

Szerencsére nekem még sikerült a Megye I. -ben focizni a falu színeiben.

Örülök , hogy ismét van focicsapata a falunak.

Annak idején mért szünt meg a csapat ???????????????????????????????????????????????????????????

Anonym 2007.11.09. 12:04:18

Kíváncsiak arra,hogy én ki vagyok.

Amióta megszülettem a faluban élek.Én eddig nem találkoztam Kiss Mihály Úrral , illetve Nagy Dórával.

Más nevében írni nem etikus !

Ti kik vagytok ?

Dóra 2007.11.09. 17:41:50

Én nem mondtam, hogy a faluban élek.
Szerintem nem csak az apátiak írhatnak itt!
Egyébként én is örülök a csapatnak, de azért hozhatnának már eredményt is...!

Anonym 2007.11.10. 20:11:16

Lassan jönni fognak az eredmények, persze sokat számít az elvégzett munka és a játékosok hozzá állása.

Gondolom akkor nem fontos a személyem ha nem itt élsz a falunkban. / Amit én kétlek ! /

Dóra 2007.11.11. 20:55:05

Igen, azt hiszem nem lényeg a személyiség, ha már így kezdtünk el írogatni. Egyébként izgalmasabb lenne, ha tudná az ember, hogy kivel áll szembe. Csak akkor lenne furcs érzés, ha ismerősként összefutnának valahol a Világon.

Dóra 2007.11.11. 20:59:12

Az eredmények... na igen, azok nagyon lassan jönnek, olyan lassan, hogy az őszi idényben nem is jöttek. De talán Tavasszal, ha jön a kikelet, meghozza az eredményességet is!

Szerinted a játékosoknak nem jó a hozzá állásuk?

mindegy, nem? 2007.11.12. 14:00:31

Ha lehet "kommunistázni" és "elvtársozni", akkor "fasisztázni" is szabad, ugye?

Dóra 2007.11.12. 15:40:21

"mindegy, nem?", szerintem nem kéne!!!

Anonym 2007.11.12. 18:25:29

mindegy,nem ? VALAMIT NAGYON DE NAGYON FÉRE ÉRTESZ!!!!!!!!

NEM KELL FELESLEGESEN OKOSKODNI !!!!

Anonym 2007.11.12. 18:28:39

Azt nem mondtam ,hogy a játékosoknak rossz a hozzá állásuk.

De az erdményeket befolyásolhatja.

mindegy, nem? 2007.11.12. 18:52:14

Akkor segíts megértenem, hogy mit is értek félre! Feketén-fehéren ezeket írod az első kommentedben: "kommunista", viselkedni nem tudó "elvtársak" stb. Milyen értelemben használod ezeket? Csak hogy ne értsem félre... Ez okos válasz? Vagy inkább felesleges okoskodás?

Anonym 2007.11.12. 18:55:20

mindegy,nem ? Több mint 50 évg éltem a kommunizmusban.

Régen így hívták azt a rendszert amiben éltünk.

A megszólítás pedig " elvtárs" volt.

Most állítólag demokrácia van.

A megszólítás " úr, uram ".

Anonym 2007.11.12. 19:00:07

Miért zavar ez téged?

A véleményemet írtam le !


És ezt vállalom !

Neked nincs véleményed a faluban folyó dogokról ?

mindegy, nem? 2007.11.12. 19:38:03

Tiszteletben tartom a véleményed. Bár hozzáteszem, nem értem. Lehet, hogy sok évig éltél a régi rendszerben, de ebből nem következik az, amikről az első kommentedben írsz. Ha ma szétnézek szűkebb és tágabb környezetemben, nem tapasztalom sem a kommunizmus jegyeit, sem azt, hogy elvtársakkal lenne tele a falu. És tulajdonképpen ez az, ami a hozzászólásaidban zavar: habár a kommented elején valóban a múltról írsz ("abban az időben"), később úgy fogalmazol, hogy "MOST pedig EZEK AZ EMBEREK próbálják meggátolni, hogy előrébb lépjen a kis falunk a fejlődés útján. Az "elvtársak" jobb lenne, ha kicsit gondolkodnának... Tudni kellene viselkedni tisztelt elvtársak." Kik? Hogyan? A hozzászólásodat záró idézettel pedig legalább 18 évet késtél.

A kérdés szerintem igazából az, hogy mi a célod a hozzászólásaiddal, és hogy ezek kimerítik-e a "hangulatkeltés" fogalmát (ez úgyis egy divatos szó, nem)?

Hogy mi a véleményem? Az "mindegy, nem"? Véleménye persze mindenkinek van, nekem is, de - veled ellentétben - megtartom magamnak, egyelőre...

Anonym 2007.11.12. 20:08:15

Hangulatkeltést a "drága szegfűs" banda csinálja az országban.

Az idézet még mindíg aktuális !!!!!!!

A véleményedet pedig tartsd meg magadnak , gondolom egyszer majd ki kivánkozik belőled .

Dóra 2007.11.12. 20:43:11

Tisztelt Hölgyeim vagy Uraim! (mert nem tudjuk, hogy ki-kicsoda.)

Engedjék meg, hogy egy rövid megjegyzéssel közbeszóljak. A "hangulatkeltést" nem az egyik vagy a másik oldal, hanem mindkét oldal okozza! Habár én távol tartom magam az efféle dolgoktól, de nekem ez jön le!

"Az egyik kutya, a másik eb!"

Szerintem összefogás kellene a gyerekekért, felnőttekért, nőkért, férfiakért az itt élőkért a faluért, egyszóval magunkért!

Köszönöm!

coJ 2007.12.16. 20:44:55

Éljen Anonym ,bárki legyen is ő ,van vér a pucájában.Nekem vannak a közelemben un.más pártiak (komcsik)akiket ugymond tisztelek,már a jószomszédi viszony megtartása végett is,viszont sokszor kinyilvánítom a véleményemet az ő pártjukról és vezetőjükről,főleg,ha van bennem egy,két sör.A félreértések végett,nem vagyok egy alkesz,de néha megiszok egy pár üveg sört,és szerintem ezzel nem vagyok egyedül,és azt is nagyon remélem Nóbel díjat kapott aki feltalálta.Na visszatérve a politikához, az egyik alkalommal megkérdeztem az illetőt,hogy jó ez így ,jó ez a sok áremelkedés,hogy drágul az élelmiszer,meg az energia,ugy mint gáz,áram,stb,stb,egyszóval mindenki által sajnos ismert megszorítások vannak,no meg a vizitdíj, hát kinek jó mindez? nekem biztos,hogy nem.Képzeljék kaptam rá választ:\\\"az egész országnak\\\", meg hogy valakinek el kellett kezdeni gyüjteni is a pénzt az államkasszába,nem csak elkölteni,meg hiteltkérni más országtól,meg,hogy a vizitdíj jó,mert nem az orvosok zsebébe kerül,hanem az is az államkasszába.Hát oda?Nem tudom,lehet,de az biztos ,ha az orvos zsebébe nem rakunk pénzt az biz le se szar bennünket,akár a kórházban,akár a körzetinél.Ha már itt tartunk,körzetiorvos jelen esetben dr.(P.P.)ezt is leválthatnák már valahogy Gyurcsánnyal eggyütt,hogy ne keljen más községbe eljárjunk,egy jópáran a faluból.Szerintem azt bárki meg tudná tenni,hogy könyvből kiolvassa a diagnózist,meg,milyen gyógyszer jár hozzá,meg szerintem van egy kis perverziója is,mert többektől hallottam,és az én nejem is járt úgy,mármint amig hozzá járt vizsgálatra betegség esetén,mielőtt megkérdezné mi a panasza,azzal kezdi:\\\"kérem vetkezzen le derékig\\\",igaz van aki válaszol,hogy ő csak gyógyszert íratni jött,de olyan is akad aki megkérdi,hogy fentről derékig,vagy lentről? A sok időssebb hozzájáró cselédeknek meg azt üzenem,hogy ritkázzák azta sok adományokat számára amit visznek neki,ugy mint pl. a sok tojás,meg az azokat tojó,megpucolt baromfi(a barmának),mert bizony néha az a kukában landol.Ezt személyesen láttam,mármint nem kukáztam,vagyis kukáztam,de közmunkásként szemétszállításkor,annakidején,és az sem lehetetlen,hogy majd még azt is elérjük egy jópáran,hogy arrafojamodunk a megszorítások miatt. No de reménykedjünk,és tartsunk ki,bízva abban a bizonyos \\\"SZEBB JÖVŐ\\\"ben.

Anonym 2007.12.20. 18:50:28

Az IWIW-en Kissné Forgó Anikó Irta , hogy cirkusz van a blogon.

Nem hiszem , hogy sok köze lenne hozzá nem itt lakik.

Egyébként én is tudnék mesélni ...

anna 2007.12.31. 19:36:27

BOLDOG UJ ÉVET éS szebb jövőt!!!

névtelenk 2008.01.01. 23:50:18

Nem kellene annyira nagyra lenni ezzel a Kun László rendezvénnyel,ugyanis nem ez itt a fő gond ebben a faluban. Ha Horváthné képviselő-asszony sérelmezi az
alapitvány összegének a nem meglétét,akkor én úgy érzem,hogy valahol neki is igaza van.Ugyanis nincs olyan titok ami egyszer ki nem derülne.A képviselő-testületi ülésen való távolmaradásról,akik
nem vettek részt azon az ülésen ahol esetleg társulásróllett volna szó- talán az is boncolgatni kellene,hogy miért nem mentek el,nem csak azt kellene megszellőztetni,hogy nem mentek.

Magdi 2008.01.03. 10:36:27

Ezeket a durva megszólalásokat bekellene már fejezni.Mert ez az egész falura nézve szégyen.Annyit kellene a polgármesternek tenni hogy a blogban megkérni az embereket hogy fejezékbe ezt a mocskolódást.Nemhiszem hogy ez ojan megterhelő lenne a számára.Mert ez az ő hibájais.Mert ha ő nem kezdi el a vádaskodást akkor nem fajult volna idáig.De ugy látszik hogy ezt nem tanitották neki a főiskolán vagy keveset fizettek a diplomáért.Nem akarok senkit megsérteni de úgy látszik sokan nem tudják hogy a fügetlenség nem csak abaloldal mert van olyan aki függetlenként indult és joboldali csak ezekszerint nem merte felválalni.Ha pedig a tudást és az iskolai végzetséget nézzük akkor nagyon nagy a külömbség a képviselők között.Van akki már nagyon sokat tett le az asztalra és bizonyitott,de van olyan köztük aki még nem járta ki az élet iskoláját,de olyan is van aki csak a saját szakmájához ért.Mindenki maradjon a saját kaptafájánál.Az emberek szeretnék jól érezni magukat a saját falujukban,de igy nem lehet.Elkellene minden embernek gondolkozni,és a saját dolgával foglalkozni,mert amihez nem ért nem kellene beleszólni mert ebből vannak a konflktusok.Mindenkinek boldog új évet kivánok,és bizuk adöntéseket azokra akik értenek hozzá.

Pepe 2008.01.03. 18:34:55

Kedves Magdi!

Miért kell az igazságot mellőzni???A Polgármester azért hozta létre a blogot,mert a falut akarta értesíteni különböző dolgokról.Nem ír benne semmi olyan dolgot,amit nem szabadna bárkinek is elolvasnia.Ez egy nyílt blog oldal,itt mindenki kifejtheti a SAJÁT VÉLEMÉNYÉT!!!!Mivel vádaskodott??,azzal,hogy a falu sorsát akarta jobbá tenni,s nem jelent meg a 4 képviselő???
Nem tudom,hogy mikor végezte a Főiskolát,de akkoriban még nem volt fizetős,ami 2008 szept.1től már az!!!!Gratulálok hozzá!!!
Jobb lenne,ha értelmesen,érthetően írnál,mert olyan helyesírási hibákat vétettél... Nem lehet olvasni!!!Pl.:Nem értem ezt a mondatodat: "Elkellene minden embernek gondolkozni,és a saját dolgával foglalkozni,mert amihez nem ért nem kellene beleszólni mert ebből vannak a konflktusok." Nagyon zavaros,mint az állóvíz!
Boldog Új Évet Kívánok minden Apáti lakosnak!!!

Én 2008.01.03. 19:05:05

Kedves Pepe! Szavaidból számomra egyértelműen kitűnik "narancssárga" színed. Ez nem baj mert mindenki meggyőződése alapján nyilatkozik. Érezhető az is, hogy neheztelsz arra a 4 képviselőre, akik nem mentek el a gyűlésre! Te tudod, vagí csak-"narancssárga" színed után- megítéled, hogy ez miért volt??? Odamentél egyikhez is és megkérdezted valamelyiktől is, hogy miért nem voltak ott? Ezt kérdezem minden kedves hozzászólótól akik eddig csak szidni tudták őket! Tudjátok az igazi okát ennek a megnyilvánulásnak?
Komcsinak hívjátok őket. Akkor nézzük a kis narancsokat is. Mit csinál a FIDESZ a parlamentbe, ha valami nem tetszik neki? Kivonul!! ők is fizetést, de még milyen fizetést kapnak azért amiért ott kell hogy legyenek!! Azt miért nem sérelmezitek soha amit a "tieitek" csinálnak? Ha nekik elfogadjátok, és gondolom helyesnek hisztek, akkor miért baj ha esetleg ezt a módszert választotta az apáti 4 képviselő is?! Nem értem! Vagy a parlamenti képviselőknek lehet, mert ők egy ország érdekeit képviselnék, hangsúlyozom KÉPVISELNÉK!!! Vagy a "színük" hatalmazza fel őket erre? Mi az igazság?? Itt élek a faluban. eszemmel nyomon tudtam követni a vezetők munkáját, de én még nem találkoztam olyan vezetővel aki ne a saját pereputtyát részesítené előnyben! Így volt ez előtt, így van most is és szerintem így lesz ez után is!! De ők nem ezért vannak!!! Akkor kitől is lenne fontosabb megvonni a fizetését és leváltani mint a pinty??? Sok baj van itt, kérem szépen! Rend sosem lesz!!!

"Z" 2008.01.05. 23:11:55

Régen írtam a blog-on!!!
1.Aki meghalt azt ne bántsátok!!!
2. "Én" ettől "kommunistább", "veresebb", "csillagosabb" már nem is lehetnél!!!
Ezt egy "független" de inkább az előző kommentek miat úgy nevezném párttatlan írja!!!

Én 2008.01.06. 01:06:24

Kedves "z"! Nem tartozom semilyen párt, eszme soraiba csak zavar hogy egyes emberek úgy mondanak véleményt hogy nem is tájékozódnak semmiről, hanem otthon eldöntik magukban mi és hogyan történt és kész! Ez nem ferr, legalább is szerintem! Az ilyen okosok bontják kicsi falunkban az egységet, ha van ilyen és ezek miatt van háború! amúgy meg azt gondolsz amit akarsz!!!

Én 2008.01.06. 01:12:11

Kedves "z"! Még most olvasom a témában írt észrevételeidet!!!Így már értem miért nevezel komcsinak! Te is az okoskodó, egységet bomlasztó, túl mindenttudó emberek közé tartozol!! Akkor most itt nyilvánosan írd már le nekem melyik képviselőhöz mentél oda és kérdezted meg személyesen hogy miért nem ment el a gyűlésre? Lássuk te magadtól vagy ilyen okos vagy esetleg tájékozódtál az ügyben!!! Persze ha meg mered írni!!

"Z" 2008.01.06. 10:21:58

Ne állítsátok már be úgy a dolgot, hogy mekkorát léptünk előre mert nem mentek el szavazni!!!
Nincs más lehetőség vagy Magyarhomorog akit választhatunk, vagy majd hozzánk vágnak egy "kisebbséggel" dúsított falut akit eltarthatunk!!!??? Melyik a jobb "ÉN"????
Amúgy annyi képviselőt kerestem meg amennyit te!!!
Ha te többet akkor vagy képviselő vagy és szűkül a kör, vagy valamelyik képviselő nagyon közeli hozzátartozója!!!
A bomlasztásról annyit, hogy olvasd el először a saját írásaidat!!!!!!!????????
Az okoskodásról annyit, hogy amit te "okoskodásnak" nevezel én inkább azt mondanám tisztán látás!!!
Több kommentedre nem fogok válaszolni!!!!
Úgyhogy csak bátran!!!!

Én 2008.01.06. 11:30:09

Helló "z"! Én miért keressek meg képviselőket? Én nem akarom leváltani őket, én nem neheztelek rájuk azért mert nem mentek el! Őket választotta a falu és máris nem jók? Akkor miért szavaztak rájuk? Mindenki tudta milyen emberek mert annyira nem nagy na falu hogy ne ismerjük őket. Akkor kellett volna gondolkodni mikor "X"-et húztak a nevük mellé!!
Igaz, hogy nem kellene egy "sötétebb" falu mellénk, de a semmiért nem akarhattak mást a meg nem jelent képviselők! Szerintem.
Én nem bomlasztok-ha arra gondolsz- csak ha egymást piszkáljátok, akkor egység sosem lesz! Nekem, mint írtam mindegyy ki milyen csak előre mozdítsa a falut, minden hátsó szándék nélkül!!!

1 volt "apáti" 2008.01.08. 14:53:10

Kedves Magdi, és a többi "idegeskedő"!

Nem akarok nagyképű lenni, de látszik, hogy az effajta blogos, chat-es dolog még nagyon új nektek. Kérje meg a polgármester az embereket, hogy fejezzék be a mocskolódást??? Ezt, hogyan gondolod egy demokrata államban?(mert én hiszem, hogy az)Nem az iskolában vagyunk, ahol ha megkért minket Vad Erzsébet, hogy viselkedjünk, megtettük, mert akkor még taknyos kölkök voltunk, és ránk is fért a nevelés. Szólás szabadság van, mindenki elmondhatja a véleményét, ha valakit ez sért, akkor tegyen lépést az illetékes hatóságoknál, és kérjen jogorvoslatot, stb. Bár, nem hiszem, hogy ilyen, és ehhez hasonló dolgok miatt, annyire fel kellene fújni az egészet. Olvassatok más Blogokat is, és meglátjátok, hogy ez nem csak Apátiban van így, hanem az egész világon.


Szóval, ne rémüljetek már meg ezektől a bejegyzésektől! Tessék véleményt nyílvánítani, írni ide! :)

Pepe 2008.01.08. 16:22:28

Kedves "ÉN"!

Miért nem neheztelsz Rájuk(4 képviselő)???Igen,tudja mindenki,hogy milyen emberek...Ha,nem akarhattak mást,akkor miért nem mentek el???Amióta Attila a Polgármester Úr,azóta elég rendesen megváltozott a falu,vagy nem úgy látod??Karácsonykor is milyen szépen ki volt világítva,meg mennyi program volt az elmúlt 1 évben.Amit nagyon hiányoltam az elmúlt 2-3 cíklusban!!!!Meg,miért kellene odamenni hozzájuk?Nem vagyunk már dedósak,hogy rákérdjünk,hogy"Legyen szíves, mondja már meg,hogy miért nem ment el akkor?".Ha lenne benne gerincesség,akkor itt a blogban leírhatná,akár fedőnévvel is,ha nem szeretné hogy nyílvánosságra kerüljön a neve!!!

Én 2008.01.08. 16:40:04

Pepe! Mi történt a faluban?! Sikerült olyan helyzetbe hozni a hivatalt, hogy semmi pénze nem maradt, majdnem kikapcsolták egy alkalommal az áramot, és még az alapítványi pénzt is elverték! Mindenféle pereputtyot bedugtak jó munkahelyekre, és nem tudnak semmit! Kiszórták mindenkinek a belső emberei között a szolgálati lakásokat! Igazad van, az előző ciklus soha nem csinált ilyet, nem verték el a pénzt? nem világították ki a falut soha, de adtak karácsony előtt vagy házanként pénzt vagy mást!! Tényleg igazad van, miért legyen jó az egész falunak, ha jóltarthatja a kedes polgármester úr az embereit! Csináltunk focicsapatot ahová ha embere vagy a"főnökségnek" bekerülsz, mindegy tudsz-e focizni vagy nem! Minden héten meccs után evés-ivás, igaz soha nem nyertek egyetlen egy meccset sem de mi ünnepelünk és majd legközelebb sikerül!!Ezt sem csinálta az előző ciklusok! Kedves alpolgármester úr mint valami önkéntes favágó mindenhonnan ahonnan lehetett kivágta a szép és hangulatos fákat! Ezt sem csinálták az előzőek! Soroljam még? De ha ez a jó akkor jó munkát hozzá és istenítsétek ezt a "kedves és hatékony "bandát!!!

Czegle Lőrinc 2008.01.08. 17:11:48

Szia "ÉN"!!!!!!!!!!!!!
Sértésnek veszem amit írtál, a focicsapattal kapcsolatban!!!!
Nem csak magam miatt, hanem minden segítőnk nevében!!!!
Említenék neked egy pár nevet elég vegyes a támogatók köre, pártállástól függetlenül!!!
Sorolnám:Horváth Győző, Nyakó László, Kardos János, Tíkász Imre, Szamosi Árpád, Medovarszki György, Túri Zoltán, Burzuk László, Juhász József, Gúj János, Nagy Géza, Buka Zoltán, Berke Sándor, Csorba Sándor, Ifj Szakadáti Jenő, Horváth János, Kalugyer Barnabás, Szabó József, Nagy József, Makra Béla, Olajos Sándor, Olajos Csaba, Kádár István, szűken ennyi!!!!!!
Ne sértegesd te a csapatunkat, mert nagyon nehéz volt, beindítani, és nehéz lesz életben tartani is !!!!!!!!!!! Nem kértünk töled 1 dkg hús illetve kenyeret sem !!!!! A főzéseket nem közpénzből csináltuk, hanem ezeknek az embereknek köszönhetjük!!!!!!
De, ha segíteni és nem mocskolni akarsz várunk téged is!!!!!!
Ránk nem vertek el pénzt igaz a működésunkhöz kaptunk 300.000FT-ot, de ennek egy része, kizárólag a csapat működésére lett fordítva!!!!!
Még van a számlánkon egy kevés pénz, de a Takarékszövetkezetbe ha bemész tudsz befizetni felajánlást a számlára!!!! Elég ha csak annyit mondassz "ÉN"!!!!
Tehát "ÉN" vállaltam a nevem vállald fel te is!!!!
Ha mégse akarod nyilvánosan felfedni magad, elérsz az iwiw-en, illetve a myvip-en, is bemutatkozhatsz!!!!

Pepe 2008.01.08. 19:17:09

ÉN!!!

Nagyon sajnálom,hogy nem látod,hogy mi történik a kicsiny faluban!!!!:(
Az írásodból ítélve,nagyon ott lehetsz a "TŰZ"közelében,ha ilyen dolgokat írsz:"Sikerült olyan helyzetbe hozni a hivatalt, hogy semmi pénze nem maradt, majdnem kikapcsolták egy alkalommal az áramot, és még az alapítványi pénzt is elverték!" Csak nem egy Hivatali dolgozóval állok szemben???Kikre gondolsz,hogy "pereputty"?Tudtommal,a Hugát sem tudta sehova sem bedugni?! A mostani világban,örül az egész országban az Önkormányzat,ha talpon tud lenni,nemhogy még osztogasson!!!Miért vagy irígy a meccsek utáni evés-ivásra?Előtted is ott van a lehetőség,hogy focizz vagy támogasd a csapatot!Akkor, TE is ehetsz-ihatsz!!Miért,mit gondoltál?Egy újonnan alakult csapat már az idény első felében, az 1-5 helyezett lesz????Nem,ez nem így van!!!Minden csapatnak összetartásra van szüksége,s utána jöhet a nyert meccs sorozata!!!Vagy Te nem így látod???Én még nem láttam az Alpolgármestert,mint egy favágót végigmenni a falu útcáján!Te már igen???Örülnél inkább annak,hogy a Polgármester Úrnak van egy kedves és hatékony bandája!!!Miért nem szálsz be közzéjük???

Én 2008.01.08. 19:31:57

Nagyon nagy tiszteletem a támogatóknak amiért segítik a csapatot. nekem az feltűnő hogy nem szűrődik ki más mint hogy egy nyeretlenségi sorozat után boldogan ünnepelnek! csinálnak amit akarnak csak kicsit korai szerintem! Egyáltalán nem ülök közel semmihez kedves Pepe! Nem is szeretnék csak sokan azt hiszik ebben a faluban hogy az emberek hülyék és nem tudnak meg mindent akármilyen titkos is. Mesélgetnek ezt is azt is! Pepe, tőled nem is várok megértést mert te pozitívan látod a dolgokat! Egy hasonlat: a disznónak sem tudod elmagyarázni miért jó móka a disznótor!!!

Én is 2008.01.08. 20:09:14

Kedves Én! Maximálisan egyetértek Veled! Azt gondolják, hogy közel kell ülni a tűzhöz, hogy jól tájékozottak legyenek az emberek, arra nem is gondolnak, hogy távolabbról sokkal jobban lehet látni a dolgokat. Kezd elegünk lenni! Ez a "magamutogatás" meddig mehet még? A rendezvényekből régebben is volt elég, szerényen a faluközpont is ki volt világítva! Mért kell visszamutogatni! Mindig szép, rendezett volt a falunk, jó volt végigmenni rajta, jó "volt" itt élni, de mamár nem mondható el. Próbáljuk egymást elfogadni, ne bántani, ezt kérem mindenkitől - egy nyugdíjas.

Túri Zoltán 2008.01.08. 20:11:30

Kedves Én!

Engem és családomat is felháborított,amit a focicsapattal kapcsolatban írtál. Lehet hogy neked sem gyeremeked sem unokád nincs, egyébként téged is bántana, hogy a mai fiataloknak semmi féle szórakozási lehetősége nincs a faluban. Van nyugdíjas klubbunk 2 is, van énekkar tehát a nyugdíjasoknak van szorakozási lehetősége. Nincs is ezzel semmi baj, de miért kell ugyanezt sajnálni a fiataloktól, és a középkorúaktól ugyanis én az egész családommal együtt szivesen járok ki a meccsekre. Ha lehetőségünk van támogatjuk a csapatot nem a győzelem a fontos, hanem az hogy vagyunk!!! Vágod vazze!!

KIss Zoltán 2008.01.08. 20:16:56

Helló kedves blog olvasók! Szerintem -olvasva a hozzászólásokat- kicsit kezd eldurvulni ami itt az oldalon történik. Nekem nem kellemes. Itt már nem véleménykinyilvánítás folyik hanem éles harc, aminek nem kellene ebben a kicsi kedves kis faluban megjelennie! Csináljunk egy versenyt: Ki tud minnél szebb dolgokat felsorolni a faluból? Primitív ötlet de remélem kevesebb gyűlöletet szül! Hajrá!!!

Pepe 2008.01.09. 09:36:53

"Én"!!!

Látod,ez a baj,hogy majdnem minden kiszűrődik a Hivatalból!!Pedig ,nem szabadna,mert ami ott elhangzik az szerintem csak Rájuk tartozik!!!Tavaly nagyon készültem a párommal,hogy megyünk a Szüreti és a Jótékonysági Bálra,de valahogy 2 időpont is meg volt adnva,de egyik napon sem volt megrendezve!Ha,az emlékezetem nem csal a tavalyi (március-április)is elmaradt!!!De,helyette volt egy nagyszabású FARSANGI BÁL!!!!Ami,sokunk számára elég jól sikerült,és már várjuk,hogy mikor lesz megrendezve legközelebb!!!???

"Én is"!!

Jól írtad,hogy a távolból sokkal jobban lehet látni a dolgokat,Én is ezt teszem.De,valahogy más szemszögből látom,mint Te!!!Milyen magamutogatásra gondolsz???Írd körbe,szerintem azt is meg fogom érteni!

Én 2008.01.09. 12:53:30

Helló. Sokan félreértik amit írtam! Nem blamálok senkit hiszen ez az oldal véleménykinyilvánításra szolgál! Csak sokkal szebb lenne az élet a faluban ha mindenki észrevenné a hibáit és elgondolkodna! Nem kell itt még nagyobb ellentét, van elég!

Génius 2008.01.09. 21:36:32

Csak "ÉN"-nek üzennék!!!!
Kezdesz lecsillapodni!!! Ez jó dolog!!! Végigkövettem amit írtál, egy pár észrevételem van!
"pereputtyot bedugtak jó munkahelyre" kire gondolsz? Azt írod az előző időszakban nem volt ilyen!!!
Rácz Katalin akkor került oda amikor Kürti Zoltán testületi tag volt!
Medovarszki Gyöngyi akkor került oda amikor Medovarszki János testületi tag volt!
Ha jól emlékszem Gyöngyiné Icuka is akkor került oda mikor Gyöngyi József alpolgármester volt!!!
Ekkor Dani Imre volt a polgármester!!!
Nem vádaskodni akarok, de ki dugta be a pereputtyot jó munkahelyre????????????????????
"Kiszórták mindenkinek a belső emberei között a szolgálati lakásokat"
Kik a belső emberek?
1 lakás jegyző?
2 lakás tanárnő?
1 lakás védőnő?
1 lakás hivatali alkalmazott?
1 lakás orvos?
Bár az orvost én is kiraknám, ha már a mi pénzünkből épített egy nagy házat Körmösdpusztán!!!
Lásd be, igaz, hogy ma is vannak hibák, de az előzőknél is rendesen voltak, sőt!!!!!
Nem tudom milyen rendezvényekre gondoltál a régi időkről, egy rossz majális sem volt, illetve egy "Apáti Nap"-ra emlékszem, ami viszont jó volt!!! De ez nem rendezvények, ez csak egy rendezvény!!!! A többin mi nem voltunk jelen, de ezek szerint te igen!!!!!!?????? Hol????? Mikor???? Sajnos bennünket nem hivtak!!!
A múlt nyári fesztiválon nem 30 ember érezte jól magát, mint annó, hanem kb. 500 ember,(Apáti) plusz a környező falvak emberei, és ide hívva volt az egész falu!!!!
A focicsapatot pedig azért ne bántsd, még ha egy meccset se nyertek, de elkezdődött valami ami jó!!!! Jó a gyerekeknek, mert sportolhatnak, jó a falubelieknek, mert kicsitől a nyugdíjasig kimennek egy pár órára a szabadba és szórakoznak, köztük én is, vagy "ÉN" is???
Igaz vagy két sort terveztem írni, de így sikerült, talán nem véletlenül!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blága Andinak pedig maximálisan igaza van!!!!!

Én 2008.01.10. 10:35:19

Még most sem értitek miröl beszélek! Miért vártok el eredményeket a csapattól ha így is úgy is főzés és szórakozás van utána? Nem motiváltak a csaapattagok. Szerintem! Nem voltam olyan állapotban hogy le kelljen csillapítani, főleg így ha mindenki félreérti!

Pepe 2008.01.10. 14:00:27

Én!!!

Szerintem magadba kéne szállni,s elgondolkodni azon,hogy miért nem értik RAJTAD kívül a kommentedet!Nem furcsa ez egy kicsit???
Adj egy tippet,hogy hogy lehet motiválni a csapatot!?

Czegle Lőrinc 2008.01.10. 14:01:04

Ez a csapat ennyire volt képes!!!
Ezért nem bántjuk őket!!!
Ha kiéheztettük volna őket és azt mondjuk csak akkor ehetnek ha nyernek, sajnos éhen maradtak volna!!!
Ezt én nem motíválásnak hívnám, hanem egy köszönetnek, amiért szórakoztatnak bennünket, és mégegyszer mondanám ez az én pénzemből és a többi önzetlen támogató pénzéből van!!!
Ajánlj fel valamin a győzelemért!!!!
Az motíváció!!!
Nincs pénzünk játékos fizetésekre, motíválni most csak azzal tudjul őket, hogy igazolunk játékosokat, és a csapatba kerülésért meg kell küzdeni!!!!
Azt, hogy a támogatók főznek, nem értem miért szúrja a szemed!!!
Azt is írtam már, hogy vállald fel magad, Légy bátor!!!
Beálhhatsz közénk, mert a háttérmunka is egy "csapat"!!!!

Blága Andi 2008.01.10. 17:30:24

jó estét mindenkinek! annak is aki titokban ,névtelenül,dugiban ,szemlesütve olvassa az oldalt netalán még ír is egy két mondatot.egyértelmű,hogy a legegyszerűbb a névtelenség mert általános dolgokat írhatnak rólad,de konkrét dolgokkal nem tudnak bántani.Véletlenül kiderülne,hogy te sem vagy jobb a deákné vásznánál és más szemében a szálkát meglátod de a magadéban a gerendát sem veszed észre.Lehet névtelen nullaként komunnistázni,fideszezni sőt akár elhitedheted akárkivel,hogy te vagy a megváltó.mondhatsz akármit tehetsz bármit csak egyet felejtessz el bárki hibázhat még titokban is és büntetlenül nem marad semmi.Mire neveled vagy nevelted egyerekedet,hogy ne vállaljuk amit gondolunk és amit teszünk?Szerintem mindenki várja a megváltó ötleteket,hogy az apáti focicsapatbol hogyan lehetne lokit csinálni,az iskolából egyetemet,a faluból fővárost,munkahelyeket teremteni hogy lehet.Együtt lehet valamit is csinálni ,de nem úgy ,hogy folyton azt figyeljük a másik hol hibázik.egymást kell erősíteni. A focicsapatok sem egyből az NBIBEN kezdték vagy lehet hogy tévedek.Nem indiában élünk,hogy eleve el legyen rendelve melyik kasztba tartozunk és tehetnénk bármit onnan nem tudnánk kikerülni.Egy a lényeg hajrá focisták,hajrá jancsika!

Blága Andi 2008.01.10. 17:54:48

Szóval Kiss Zoli felhívására csatlakozva: ki tud szebb dolgot leírni a faluról.Akkor én elkezdeném,hogy példa mutató ahogy az ortodox templom és az udvara rendben van tartva.Jó lenne ha a régi játszótér is fel lenne újítva modern uniós játékokkal.Biztos vagyok benne,hogy nem én lennék az egyetlen aki szivesen támogatna egy ilyen célt.Nem tudom emlékeztek-e rá amikor az iskolában közös kirándulások voltak a felső tagozatosoknak.Tudjátok egyáltalán mi lett a volt osztálytársaitokkal?Velem egy idősek emlékezetk amikor a homokbányához jártunk főzni,vagy szalonnát sütöttünk a pályánál?A nagykocsmába jártunk diszkóba?tényleg jó volt vagy az emlékek szépülnek meg?Jó volt a riadólánc,a számháború, madarak fák napja,örsi űlés?biztos hogy jó volt.Amikor Cinka tanárnéni üvöltött hogy miért nem tanulsz,lehet hogy igaza volt?Amikor Berényi tanárúr azt mondta Andikám benned 7 fiú veszett el,lehet hogy hallgatni kellett volna rá?Most milyen jogon dorgálom a gyerekemet ,hogy tessék jól viselkedni és jól tanulni amikor én sem hallgattam az én szüleimre,de ezzel nem én vagyok egyedül?Úgy örülnék ha ti is leírnátok ni volt a jó mire emlékeztek szívesen.jó lenne bezsélgetni meg így hangtalanul is és nem gyűlölködve!

KIss Zoltán 2008.01.10. 21:24:40

Gratulálok Andi, szép volt!! Hajrá mindenki, lehet még írni!!!

1 volt "apáti" 2008.01.10. 21:37:25

Kedves Blága Andi, és jelenlegi apáti lakosok!

Nagy részben egyetértek veled, sok mindenben igazad van. Nem értem azt,hogy ha ezek a képviselő urak/asszonyok nem mentek el véleményt nyílvánítani arra a bizonyos "ülésre", akkor miért nem magyarázták el a döntésüknek az okát. Miért nem találtak erre egy megfelelő fórumot, lehetőséget, hogy tudassák a faluban élőkkel??? Bizonyára volt rá okuk, és lehet, hogy ők döntöttek jól (?) Ezt nem tudthatjuk, hiszen nem tudjuk a választ a kérdésekre. Mindenképpen érdemes lett volna erről beszélni, mert akkor talán megelőzhető lett volna ez az egész hisztéria* (*ezt nem negatív formában értem)Sajnos, vagy szerencsére már nem abban a világban élünk, amikor az emberek nem tudtak véleményt nyílvánítani, úgy, ahogyan ezt most megtehetik. Nem lehet eltussolni úgy dolgokat, ahogyan régen lehetett, és nem kellene néhány embernek úgy viselkedni a faluban, mintha ő lenne Magyarország "első" embere. Teljesen mindegy, hogy valaki az iskolában dolgozik, vagy az önkormányzatnál tevékenykedik, illetve vállalkozóként a mezőgazdaságban végzi a napi teendőit, senki sem több a másiknál. Ezt nem a munkahelye, tevékenysége határozza meg, hanem az emberi tulajdonságai. Ne ítélkezzünk, higgyünk abban, hogy ezek a képviselők, akik FELESKÜDTEK arra, hogy a legjobb tudásuk szerint képviselik Körösszegapátit, felelősségüknek érzik azt,hogy ez így is legyen. Reméljük, hogy a döntésüknek az okát fogják közölni a falu lakosságával, hiszen nem akarnak hálátlanok lenni a szavazóikkal szemben. Egyébként én is egyetértek abban, hogy mindenki örülhet, hogy van még iskola a faluban, és nem kell máshová járatni a srácokat. Próbáljatok meg annak örülni, ami van, és jól működik. Szedjétek elő a régi szép emlékeket, valóban nagyon sok van. Tényleg jó volt mindaz, amit írtál,Blága Andi, vagyis annak a rendszernek is megvolt a maga szépsége :) Azért bizonyára te is érzed, hogy Apáti már nem az, ami régen volt :(

Blága Andi 2008.01.11. 10:00:59

Sziasztok,hello jo napot,jo estét,ki mit szeretne válogasson.Akik a faluban laknak annak nem lesz ujdonság amiről most írni fogok.szerintem nagyon csúnya ahogyan hagyták elgazosodni a régi temetőt.Nem hiszem el ,hogy vagy társadalmi munka keretében,vagy közmunka keretében nem lehetne azt a részt kitakarítani.Felháborító,hogy a hősisírokat is lassan benövi a dudva,mindenféle kóbor állat megtelepszik a két méteres dzsungelben,amik persze hajlamosak akár bemenni az udvarokra is,pl:róka,kóborkutya,siklók stb.....Gondolom nem sok pénzbe kerülne ezt megtenni,már csak az ott lakó idősek, gyerekek érdekében is.Ez csak oda figyelés kérdése.A kun fesztiválról pedig csak annyit hogyha valakinek nem tetszett akkor azért is van ez az oldal szerintem hogy leírja pl hogy ő mit szeretne látni, mi érdekli milyen programokon venne részt szivesen.Mivel polg,mester úr is olvassa a véleményeket ezt nem sértésnek venné,hanem biztosan a szervezéskor ezeket is megfontolná.Szép napot!

jelenleg is apáti lakos 2008.01.12. 21:29:47

Kedves Andi !
A régi temető témával kapcsolatban csak annyit,hogy ezt Te már korábban kellett volna,hogy javasolt a Te édesapádnak,ugyanis Ő volt a képviselő-testület tagja is nem csak a román kisebbség elnöke.
Tudnod kell,mert ha nem most tájékoztatlak,hogy akkor amikor Dani Imre volt a Polgármester Úr,a
rágcsálóirtást szervezett a kis falunkba, az édesapád mint román kisebbségi elnök a volt P.mester
Úr felkérésére nem szállt be a falu érdekében azért,hogy ezt a munkát a lakosság érdekében igyen végezhesse el a hivatal. Ugyancsak sohasem szállt be a karácsonyi pézosztásba sem,mint román kisebbség.Ebbe a kis faluba a román kisebbség 60-70 embernek a szórakozását jelenti,és el kell
mondani,hogy ahogy az eszem-iszomokat meg tudja szervezni ugy biztos vagyok benne,hogy a régi temető társadalmi munkában történő rendbetételét is. Én igy látom aki soha nem volt és már nem is lesz közéleti ember,de a hireket azért valahogy mindig megtudjuk,mert azok valamilyen formában mindig kiszivárognak.

átutazó 2008.07.17. 19:18:48

Lehet már tudni, hogy milyen programok lesznek a IV. Kun László fesztiválon?
süti beállítások módosítása